Mysfika i lekparken <3

Oh vad härligt det är på onsdagar när jag får hämta barnen tidigt och äta mellis tillsammans med dem! Och så gör det ju inte saken sämre att solen skiner och det är perfekt picknick-i-lekparken-väder! Se bara hur underbart vi hade det igår:

Som sagt: WUNDERBAAAAAR!!!

Inget långt inlägg idag, men jag försöker iallafall!

Som min goda vän och förskollärarkollega Sandra så bra uttryckte det: Maj och juni är "no time - no life" i vårt yrke, det är bara inskolningar, överlämningssamtal och kvalitetsredovisningar i huvudet. Suck - meeen...snart är det sommar och semester så vi biter väl ihop lite till och tuffar på, eller hur!!?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni verkar ha haft det trevligt! Kan ju inte vara sämsre än du så nu ska jag hinna uppdatera bloggen lite annars kommer väl mina besökare att glömma mig helt1 Trevlig helg vännen!

2010-05-07 @ 15:43:33
URL: http://htp://mittnyabattrejag.blogspot.com
Postat av: Sandra

Dags att uppdatera vännen?! Eller har du fullt upp med kök och vardagsrums renovering? Titta in hos mig där finns en utmaning till dig!

2010-05-16 @ 12:07:04
URL: http://mittnyabattrejag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0