Vår!

Idag har hela familjen varit i trädgården större delen av dagen och både lunch och mellis har intagits under bar himmel - me like!

En annan rolig sak är att Totte äntligen har lärt sig cykla utan stödhjul (pust)! Förut har hon blivit så obeskrivligt arg när hon misslyckats, slängt cykeln, hoppat på den och skrikit saker jag inte visste att hon kunde! Men idag gick det alltså perfekt och hon har till och med lärt sig starta i uppförsbacke - mammas duktiga troll!

Lillasyster har några centimeter kvar innan hon kan börja använda sin cykel, men under tiden finns en rolig traktor som morbror köpt samt en trehjulig sparkcykel som används flitigt.

När lillan och jag var på sovpromenad gick vi genom mossen och där såg vi både tussilago och vitsippor (!), snacka om att man får vårkänslor, det var till och med så att jag gick och trallade på vårsånger där för mig själv, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0