Jaha då ska vi se...

Har inspirerats till detta företag av en vän vars blogg jag helt enkelt inte kan låta bli att läsa, trots att det egentligen inte händer så mycket mer "spännande" i hennes liv än det gör i mitt. Det fick mig att tänka...jag älskar ju att skriva och det händer ju ändå en del när man har fullt upp med heltidsjobb på förskola och man och två kottar hemma, så varför inte göra som "alla andra" och blogga om mitt mediokra liv? Om det sedan är noll personer som läser vad jag skriver, so what?, då har jag iallafall fått skriva av mig! =o)


Kommentarer
Postat av: paula

hej vännen :)

Känns skönt at bli uppdatrad om din vardag här

kramar

2010-04-22 @ 10:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0